Photoshop Portable İndir

Arkadaşlarınla Paylaş:

photoshop portable indir
photoshop portable indir

Herkese merhaba!

Bu yazımda (Photoshop portable full indir) sizlerle Adobe ‘nin geliştirmiş olduğu profesyonel fotoğraf düzenleme uygulaması olan Photoshop programının full ve portable versiyonunu paylaşacağım.

Nedir bu portable?

Portable kelimesi İngilizce “taşınabilir” anlamına gelmektedir. Yani anlayacağınız üzere program kurulum işlemi gerektirmiyor. Daha açık konuşmak gerekirse tıkla çalıştır şeklindedir. Yani indireceğiniz dosyada sadece bir tane exe uzantılı program vardır ve kullanmak için bu programı çalıştırmanız yeterli. Daha sonra program hiçbir kurulum gerektirmeden açılır ve full gibi bütün özellikleri ile kullanabilirsiniz. Ayrıca paylaştığım bu program tamamen Türkçe ‘dir.

Programın boyutu 200mb ‘tır. Kendi yüklememdir ve Google Drive ‘a yükledim. Virüs ve ek bir şey kesinlikle içermez. Paylaşmış olduğum bu program sizi crack, seri numarası gibi dertlerden tamamen kurtaracak. İyi kullanımlar dilerim.

 Photoshop Portable İndir

(Rar Şifresi: www.canberkberen.com.tr)

photoshop portable indir, photoshop full indir, photoshop portable full indir, photoshop türkçe indir, photoshop türkçe portable indir

Photoshop portable indir


Arkadaşlarınla Paylaş:

Canberk BEREN Yazar

Pamukkale Üniversitesi Makine Mühendisliği öğrencisi. Uzun bir süre Web Tasarım, SEO Danışmanlığı ve FreeLancer Developer olarak hizmet verdikten sonra rotamı blog yazarlığı üzerine çevirdim. Neticede tecrübelerimi kendim adına kullanma vaktim geldiğini düşünüyorum :) Kişisel sitemde teknolojiden gündem haberlerine kadar birçok içeriğe ulaşabilirsiniz. Keyifli ve kaliteli vakit geçirmeniz dileğiyle.

Yorumlar

    Zeko

    (20 Eylül 2015 - 07:49)

    Çok teşekkür ederim programı indirdim arkadaşlar temiz ve full hızda iniyo teşekkür ederim kardeşim

    cem azer

    (28 Mayıs 2016 - 20:47)

    yandex vb sokuşturuyormu…..?

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir